W dniach 5-7 listopada uczniowie klas 2b, 2e i 2at uczestniczyli w wycieczce szkolnej do Poznania i Berlina. Odwiedziliśmy również Zamek w Kórniku.

Spod szkoły wyjechaliśmy z zapasem dobrych humorów. Pierwszego dnia, po przyjeździe do Poznania i spotkaniu z przewodnikiem ruszyliśmy śladami pierwszych Piastów. Zobaczyliśmy Rynek Starego Miasta, oraz Ratusz. Zwiedziliśmy Ostrów Tumski z gotycką katedrą ze słynną Złotą Kaplicą – muzeum Mieszka I i Bolesława Chrobrego. Wieczorem w Hotelu Baranowskim czekał na nas ciepły pyszny posiłek.

Kolejny dzień to oczywiście śniadanie, a następnie wyjazd do Berlina. Mieliśmy okazję zobaczyć Bramę Brandenburską, oraz najwspanialszy bulwar berliński „Unter den Linden”. Katedrę Berlińską w dzielnicy Mitte, na Wyspie Muzeów, oraz imponujący Alexanderplatz. Po dniu pełnym wrażeń powrót do hotelu i odpoczynek przy obiadokolacji i nocleg.

Trzeci dzień to przyjazd do Kórnika- jednego z najciekawszych i najwspanialszych obiektów z XIX w.

Wyjazd możemy zaliczyć do bardzo udanych obfitował w atrakcje kulturowe, ale najważniejsza była też nasz odpoczynek i dobra zabawa. W czasie wycieczki opiekę nad nami sprawowali: Panie Katarzyna Brzozowska i Dorota Jarmuł, Panowie Grzegorz Kozik i Wojciech Pomykalski. Za bezpieczną podróż i opiekę dziękujemy również naszym kierowcom, oraz przewodnikom a także Pani Beacie Flis. Organizatorem wycieczki było Biuro Podróży ,,Flis Travel”.